marți, septembrie 26, 2006

Steaua-Lyon

In seara asta sunt doua mari meciuri. Unul este Steaua cu Lyon, iar celalalt (chiar mai important decat primul), Eu vs. Ficatul meu. De ce? Pai e destul de simplu. Primul meci din grupe (cel cu Dinamo Kiev) l-am vazut intr-un club cu muuuulllllte pahare cu 'cifra octanica' mare la bord. Pe scurt (adica cat imi mai amintesc eu din seara aia:) ) la cel de-al cincelea gol al meciului termina m si eu al cincelea pahar de whiskey cu red bull. Am pastrat raportul de 1:1 si in cazul loviturilor libere vs. sticle de bere. Avand in vedere ca sesiunea de baut a inceput cu adevarat abia dupa meci va puteti inchipui cum am mers acasa (daca taratul pe burta si in patru labe se poate chema 'mers').
Cum sunt foarte superstitios si foarte alcoolic (mai mult alcoolic) mi se pare logic ca in aceasta seara sa incerc sa refac cat mai mult atmosfera de acu' 2 saptamani, in speranta ca si scorul va fi acelasi. Daca n-o sa iasa asa nu-i mare suparare...macar sa stiu ca am baut suficient si am vazut steaua jucand fotbal intr-o competitie adevarata.

Despre meciul din ghencea ce pot sa zic. Steaua are doua mari avantaje: Unul joaca din nou acasa unde presiunea publicului isi va spune cuvantul si doi, nu arbitreaza Corpodean. Asta mi se pare avantajul crucial al Stelei, in orice meci de fotbal ambele echipe isi au sansa lor (cat de mica), cu o conditie....sa nu arbitreze baiatu' asta.

Daca vrea careva sa parieze pe acest meci optiunile ar fi: Peste 2 goluri inscrise (cota medie 2,03) cu un stake destul de mare si, pentru curajosi, 1X (adica Steaua nu pierde) cu o cota medie de 1,75. e adevarat ca Lyon defileaza prin Franta, insa valorea echipelor franceze s-a vazut in ultimul timp (cam toate au plecat infrante din Ghencea, unele chiar rau de tot- vezi cazul Lens). Deasemenea sa nu uitam ca pana si dinamo in turneele pe care le face prin Franta in timpul verii in ultimii 2-3 ani obtine in general rezultate bune.
Ambele echipe au marcat multe goluri in ultimile meciuri asa ca orice over 2,5 luat la o cota de peste 2 mi se pare un pariu bun.

Pentru mai multe informatii referitoare la cotele de la meciurile din seara asta click aici

Sper sa-i batem macar ca sa razbunam blocajele din trafic generate de sommet-ul mileniului.


Nota pentru sine: Sa-mi aduc aminte maine dimineta in mahmureala pe care o sa o am sa editez postul asta in cazul in care nu-mi iese niciuna dintre predictii :).

P.S. In cazul in care n-o sa ma doara capul prea rau o sa pun maine si un rezumat al meciului (cu comentariu in engleza) de vreo 7,8 minute (am inteles ca pentru asa ceva la uefa.com ar trebui sa platesti)

Niciun comentariu: