duminică, septembrie 24, 2006

despre mass message-uri

Toti oamenii pe care i-am intalnit le urasc...da' chiar toti..atunci cum se propaga ele atat de repede si mai ales cine le creeaza? Probabil ca o patiti si voi, citesti un mesaj o data si apoi in urmatoarele zile iti mai vine de cateva zeci de ori. Yahooul se inchide, diversi virusi isi iau id-uri de mess si daca ii accepti in lista iti formateaza calculatorul/ distrug hardul / beau berea din casa (fiecare dupa caz). Un copil de 7 ani sufera de o boala grav...mereu acelasi copil da' cu alta boala (e rezistent al dracu' asta micu'), apoi constatam ca pe sase a sasea 2006 e 6-6-06 (nici nu stiu cum de a scapat omenirea dupa o asa zi) s.a.m.d.
Pe langa toate astea (pe care le blamati cu totii, n-are rost sa o mai fac si eu) se mai disting cateva categorii.

In primul rand bancurile. Pe astea le accept, desi si in cazul lor se intampla sa le citesc de cateva zeci de ori in doua-trei zile. Plus ca majoritatea sunt fie proaste fie vechi. Insa daca cineva mi-a trimis un banc insemna ca a vrut sa ma faca sa rad, deci s-a gandit la mine si totul e ok.

Urmeaza linkurile. Cam aceasi poveste ca bancurile. Le primesti de multe ori si nici macar nu te intereseaza toate. Insa se merita macar pentru alea 10% care sunt interesante.


Acum vine insa cea mai nociva categorie de massuri si sa-mi ziceti daca patiti si voi la fel. Am vreo doua trei persoane in lista (daca zic ca toate-s fete o sa fiu considerat misogin, da' chiar nu e vina mea ca toate fac parte din categoria sexului frumos (sau slab?;) ) care se simt obligate sa-mi trimita mesaj de fiecare data cand pleaca la scoala/oras/bairam, vin de la scoala/oras/bairam se duc sa faca 'dush', se duc sa manance, se 'baga la somnik' etc. De ce trebuie eu (si restul nefericitilor din lista lor) sa stim fiecare actiune de-a lor chiar nu am inteles. Cel putin una dintre ele adauga la sfarsitul orcarui astfel de mesaj 'Scz celor cu DND'. Nu ca as fi pro-DND (daca tot nu vrei sa fii deranjat nu sta pe mess sau da-i invisible ca d-aia ti-a pus yahoo-ul functia asta), insa daca duduia tot vede ca are persoane in lista cu DND de ce naiba simte nevoia sa comunice lumii orice gest insignifiant pe care il face. Poate se cred vedete si trebuie toti sa stie ce fac ele la momentul X. Sau poate se gandesc ca nu-mi sta mie whiskeyul in pahar daca nu stiu exact cand pleaca ele la shopping si cand se intorc de la 'mec'.
Oricum m-am gandit ca o sa-mi creez si eu propria ocolectie de massuri pt. aceste don'soare. Cu prima ocazie cu care ma mai informeaza ca 'se baga somnik si ma pupik dulce' o sa le informez si eu ca "ma fut, asa ca DND", "ma duc sa ma pis, revin cand termin", " o iau la laba, te pupik si io pe u" etc. As vrea doar sa fiu de fata cand o sa citeasca astea.

Niciun comentariu: