sâmbătă, septembrie 23, 2006

Despre mine....

Acu' daca tot am inaugurat sectiunea 'Despre mine' sa incerc sa o si populez cu articole. Daca in primul post am lamurit de ce mi-am deschis blogul asta acu' (cica asa e frumos) sa va spun ceva despre mine - deocamdata sa spun blogului ceva despre mine ca nu stiu cati vizitatori o sa am pe site (asta daca o sa am vreo unul).
In primul rand nu ma cheama Fane, Stefan sau alte derivatii cum ati putea deduce din numele blogului. L-am ales pe asta (numele) pentru ca toate alea marfa erau deja luate. Ma cheama.... altfel, nu conteaza, puteti sa-mi ziceti Fane pentru ca in fiecare din noi se gaseste cate un Fane. Tiparul psiholigic dupa care sunt construiti 'Fanei' o sa faca subiectul altui post.
Daca nu sunt Fane nu sunt nici 'Nea'. Am vreo 23 de ani...cel putin pana in decembrie. Lucrez (ca tot romanu') si sunt un student foarte silitor (adica cu sila de scoala). Desi am terminat 5 ani de facultate continui sa ma duc la diverse examene pentru marirea notei....ideal ar fi ca odata si-odata sa mi-o mareasca peste 5 sa termin si eu. Facultatea e Poli, orasul e Bucuresti.

(ati terminat de injurat facultatea?...si orasul?)

asa, sa continuam...de lucrat, lucrez pe un post unde ar fi trebuit sa lucreze un absolvent de ASE (sac, v-am luat locul...da' mai bine va luam femeile). Eu ma fac ca lucrez, sefii se fac ca ma platesc, alcoolul curge (pe gat si in vine) viata e frumoasa (cu exceptia cazurilor cand nu e).

Aveti undeva in partea dreapta un paragraf despre mine...e mai mult o insiruire de marci care ma ajuta sa-mi pastrez sanatatea si luciditatea in lumea asta. (n.r. sper sa am blogul asa de popular incat sa ma caute cei de la firmele alea sa ma roage sa le pun link spre siteul lor...si eu sa-i refuz:) )

Nu prea am idoli, idealuri, hobbyuri si alte chestii d-astea de scris in oracolele de clasa a -5-a. Totusi sunt un fan al somnului si, bineinteles, al alcoolului. Imi place sa ies la o terasa cu baietii si sa mai bem si noi un paharel ca tot omu' (pana picam lati sub masa), ma uit la fotbal, fac politica de mahala si filosofie adolescentina (asta numa' cu adolescente). In general merg pe principiul ca suma viciilor la fiecare om e constanta asa ca trebuie sa impartim aceasta suma la cat mai multe vicii. Deci anunt:
"Prieten de inchiriat accept bautura, tigari, femei"

Imi propun ca la rubrica asta sa scriu cat mai putin pentru ca vreau sa analizez fapte, evenimente si alte chestii, nu sa ma prezint pe mine. Apropo, daca tot m-am apucat sa-mi fac blog fara sa fi citit/ vazut prea multe astfel de pagini la viata mea va astept cu sugestii de bloguri interesante sa vad si eu ce scrie lumea in paginiile astea.


Nu stiu ce lungime tre' sa aiba un post ca sa fie considerat cul dar eu ma opresc aici....


"Viata-i grea, noroc ca-i scurta"

Niciun comentariu: