vineri, septembrie 29, 2006

Socant...

Drumul de la serviciu acasa (si invers) se dovedeste a fi o alegere foarte grea in fiecare zi. Trebuie sa aleg daca doresc sa fiu blocat in masina pe un traseu sau sa fiu blocat in RATB pe alt traseu. Daca tot e summitul in toi am decis ca azi ma flagelez cu mijloacele de transport in comun. Am luat autobuzul de la capat, m-am asezat strategic la ferestra si am luat fata de om care spune : « io d’aici nu ma ridic, nu-ti convine ia taxiu’ ». Acu’ daca au si gratuitate pensionarii chiar ca nu mai contenesc sa se plimbe intre big berceni si obor doar ca sa vada unde e legatura de patrunjel mai ieftina. Ati sesizat totusi ca invariabil toti bosorogii se duc sau vin de la spital ? Zici ca RATBul e serviciu de amublanta nu altceva.

Ce vreau sa subliniez e ca, spre uimirea mea, am ajuns repede. Mai repede decat ajung de obicei. Deci cum a functionat intelectul colectiv al bucurestenilor. E summit, stau acasa, ca e prea aglomeratie. Si asa a ajuns Bucurestiul sa fie mai pustiu decat intr-o zi obisnuita. Nu-mi doresc totusi, asa cum zice orlando aici ca acest summit sa tina pana in 2010. Nu de alta da’ asta ar insemna sa-l aud pe basescu in fiecare seara timp de 4 ani vorbind in franceza (sau cel putin crezand ca vorbeste in franceza).

Dupa iliescu care vorbea toate limbile straine in rusa avem un presedinte care vorbeste toate limbile straine in limba lui. Macar asta-i original.

Niciun comentariu: