sâmbătă, septembrie 23, 2006

de ce mi-am facut blog....

Vad ca e o adevarata manie de a avea un blog aka Jurnal online. Cum poate o pagina de net (care are ca prim scop a obtine cat mai multe vizualizari) fi asemuita cu un jurnal care ar trebui sa fie in primul rand o chestiune intima nu stiu...stiu totusi ca daca vrei sa fii cu adevarat cul trebuie sa ai o astfel de pagina unde sa postezi linkuri primite pe mail, filmulete de pe youtube, bancuri scoase din mass-urile de pe messenger si asa mai departe. Intrucat ard de nerabdare sa ma integrez in societatea asta mi-am tras blog....plus ca nu prea mi-e somn si ma plictiseam.

Ce N-AM sa fac:

  • promit sa nu-mi umplu de massuri si de spamuri toti prietenii din listele de ym/icq/msn cu blogul meu
  • promit sa nu scriu cu vopsea/pix/marker (sau orice alt instrument) adresa blogului pe toti peretii/scarile si lifturile din zona in care locuiesc
  • promit sa nu folosesc in acest blog cuvinte pe care nu le inteleg
  • promit sa nu moderez eventualele comentarii negative

  • Ce AM sa fac:

  • am sa fac un efort ca in timpul in care mor de plictiseala la serviciu sa ma ocup de acest blog

    Nota redactiei: la momentul la care scriu acest post (23 sept. 2006, 12:18 AM) consider ca exista un mare risc ca acesta sa fie primul si ultimul din viata acestui blog...viitorul imi va confirma (sau nu) aceasta banuiala.
  • Cam atat deocamdata....

    Niciun comentariu: